Pictorial sexy Nikita gravida

Va spunea zilele trecute despre pictorialul sexy al Nikitei, ei bine acum revin si postez pozele acestui pictorial cu Nikita gravida in ipostaze sexy.
Va invit sa vedeti pictorialul cu Nikita gravida mai jos:


pictorial nikita gravidanikita gravida

Eu chiar nu imi pot da seama ce a fost in capul lui Nikita cand a facut acest pictorial sexy. Chiar vi se pare asa de sexy Nikita incat sa apara intr-un pictorial ?
Mie mi se pare mai degraba grotesc pictorialul Nikitei decat sexy...
Voi ce parere aveti de pictorialul sexy cu Nikita gravida ?

6 comentarii:

  1. groaznic , cel mai oribil lucru vazut pana acum.de ce nu o ajuta cei care sint in masura sa faca ceva pt aceasta fata care este vizibil bolnava...?

    RăspundețiȘtergere
  2. era bine sa fi facut baie anainte sa faca acest (pictorial)aceasta pleava si rapandula a societeti

    RăspundețiȘtergere
  3. in ultima poza parca zice: ranjesc eu ranjesc da' mi s-a intepenit tzatza =))

    RăspundețiȘtergere
  4. nasol...urat din partea ei...

    RăspundețiȘtergere